Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii by strona działała prawidłowo oraz w celach statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Poznaj rozwiązania GRAFINET

Systemy IT oraz outsouricng
Dostosowane do potrzeb Klientów
20-letnie doświadczenie
GRAFINET web solutions - Agencja InteraktywnaMapa serwisu
Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne INTER-MEDIA Sp. z o.o. - Aplikacja do zarządzania wiadomościami SMS dla operatora telekomunikacyjnego

Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne INTER-MEDIA Sp. z o.o.

Aplikacja do zarządzania wiadomościami SMS dla operatora telekomunikacyjnego

Branża:

telekomunikacja, usługi internetowe, obsługa klienta

W maju 2009 roku z powodzeniem wdrożyliśmy aplikację dedykowaną do obsługi Elektronicznego Biuro Obsługi Klienta dla Przedsiębiorstwa Telekomunikacyjnego INTER-MEDIA Sp. z o.o. Od tego czasu regularnie zajmujemy się nadzorem nad systemem wdrażając nowe moduły usprawniające pracę pracowników BOK lub użytkowników - Klientów firmy.

Wśród tych rozszerzeń na uwagę zasługuje wdrożony ostatnio podsystem komunikacji za pomocą bramki SMS. Jego rola jest dwojaka:

  • umożliwić kontakt za pomocą wiadomości tekstowych z Klientami (informacja o fakturach, windykacja),
  • umożliwić kontakt pomiędzy pracownikami firmy i centralą (przy pracach instalacyjnych, powiadomienia o nowych wpisach w kalendarzu).

Do głównych funkcji modułu można zaliczyć:

  • integrację z bramką internetową SMS - w tym przypadku dostawcą usług jest SMSApi.pl, lecz istnieje możliwość wyboru dowolnego partnera,
  • automatyczne rozpoznawanie numerów komórkowych w bazie numerów – dzięki repozytorium wzorców numerów możliwe jest globalne wykorzystanie modułu do wysyłania wiadomości SMS – z dowolnego miejsca w aplikacji służącej do zarządzania Klientami,
  • masowa wysyłka wiadomości tekstowych - treść masowych wysyłek dostosowana jest per zadanie, odpowiednio kodowana (usuwanie znaków diakrytycznych) i personalizowana (np.: konkretna kwota zaległości i liczba dni przekroczenia terminu płatności),
  • typowa bramka SMS – funkcje znane z innych bramek, lecz bez ograniczenia do konkretnego operatora telefonii komórkowej (dostęp tylko dla pracowników).
...