Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii by strona działała prawidłowo oraz w celach statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Poznaj rozwiązania GRAFINET

Systemy IT oraz outsouricng
Dostosowane do potrzeb Klientów
20-letnie doświadczenie
GRAFINET web solutions - Agencja InteraktywnaSubskrypcjaMapa serwisu
Ostatnie projekty

Jedną z dominujących form e-marketingu jest płatna reklama, polegającą na wyświetlaniu treści reklamowych (w postaci tekstów lub bannerów) na stronach, których odwiedzający mogą być potencjalnymi klientami.

Charakterystyka płatnej reklamy

Reklama płatna pozwala na prowadzenie skutecznych kampanii o krótkim okresie zwrotu z inwestycji i niskich nakładach startowych. Najpowszechniejszymi formami takiej reklamy są:

  • Reklama w wyszukiwarkach - np. Google Adwords. Reklama pojawia się w wynikach wyszukiwania na określone przez Klienta słowa kluczowe. Dzięki popularności wyszukiwarek, taka forma reklamy jest bardzo efektywnym sposobem na przyciągnięcie dużej liczby odwiedzających do serwisu internetowego. 
  • Reklama kontekstowa - np. Google AdSense. Reklama pojawia się na stronach internetowych chętnych do przyjęcia reklamy, które powiązane są z daną kategorią.

Korzystanie z reklamy płatnej wiąże się z subtelnościami i regułami, których nieznajomość prowadzi do tworzenia nieskutecznych kampanii i źle wydanych środków. Nasi specjaliści przeszli odpowiednie szkolenia w zakresie tworzenia i prowadzenia kampanii, w wyniku czego Klient ma pewność, że jego pieniądze wydawane są optymalnie.

Zakres usług

Rolą naszego zespołu jest opracowanie skutecznej strategii reklamowej poprzez:

  • analizę potrzeb Klienta,
  • dobór odpowiednich słów kluczowych i obszarów zainteresowań potencjalnego uzytkownika/klienta firmy,
  • stworzenie optymalnych treści reklamowych,
  • opracowanie zakresu prezentacji,
  • prowadzenie i dostosowywanie parametrów kampanii do zmieniającego się otoczenia,
  • analiza okresowa i całościowa skuteczności kampanii.

adwords, kampanie reklamowe, reklama, reklama kontekstowa
...