Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii by strona działała prawidłowo oraz w celach statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Poznaj rozwiązania GRAFINET

Systemy IT oraz outsouricng
Dostosowane do potrzeb Klientów
20-letnie doświadczenie
GRAFINET web solutions - Agencja InteraktywnaMapa serwisu
 - System obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji

Branża:

Branża finansowa

System obsługi reklamacji dla instytucji finansowych to rozwiązanie wspierające proces obsługi reklamacji zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi.

Reklamacje składane przez klientów instytucji finansowych muszą być rozpatrzone przez tę instytucję w ciągu 30 dni, gdyż w przeciwnym wypadku z mocy prawa ta reklamacja staje się zasadna.

Regulacje prawne zobowiązują instytucje finansowe do rozpatrzenia reklamacji składanych przez wiele kanałów, czyli pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną, przez telefon czy u przedstawiciela w oddziale.

Nasz System Obsługi Reklamacji (SOR) pozwala na kontrolowanie procesu obsługi reklamacji, dzięki czemu nasi klienci mogą uniknąć problemów związanych z nieterminowym lub w ogóle brakiem właściwej reakcji na reklamację swojego klienta.

System realizuje powyższe wymaganie poprzez następujące funkcje i moduły:

  • Moduł składania reklamacji
  • Moduł przekierowania reklamacji do właściwego działu
  • Moduł przypomnień o zbliżających się terminach
  • Moduł zarządzania użytkownikami
  • Moduł integracji z systemami organizacji (ebok, helpdesk, oddziały,  intranet, etc.)
  • Moduł raportowania

...