Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii by strona działała prawidłowo oraz w celach statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Poznaj rozwiązania GRAFINET

Systemy IT oraz outsouricng
Dostosowane do potrzeb Klientów
20-letnie doświadczenie
GRAFINET web solutions - Agencja InteraktywnaMapa serwisu
Grafinet Sp. z o.o. - robie.to - system zarządzania zadaniami

Grafinet Sp. z o.o.

robie.to - system zarządzania zadaniami

Branża:

Fakturowanie, systemy zarządzania czasem pracy
Zakres prac / usług:

Problem zarządzania zadaniami

W małych i średnich przedsiębiorstwach, gdzie pracuje się nad wieloma zadaniami w danym momencie, często powstaje problem zarządzania i rozliczania tych zadań.

Osoby zarządzające często tworzą własne wewnętrzne systemy zarządzania np. w oparciu o arkusze kalkulacyjne. Takie rozwiązanie ma jednak spore wady: nie jest pewne, możliwe są błędy, możliwe są kolizje między pracownikami lub zachodzi konieczność żonglowania arkuszami dla poszczególnych pracowników.

Z drugiej strony można skorzystać z gotowych rozwiązań do zarządzania projektami. Są one jednak często drogie, skomplikowane i zupełnie niedostosowane do realiów konkretnego przedsiębiorstwa.

Nasza firma również od pewnego czasu zmagała się z tym problemem w efekcie czego powstał system robie.to, który towarzyszy nam i pomaga w codziennych pracach.

Cele systemu

System został stworzony, aby wykonywać minimalny zestaw funkcji, ale aby wykonywać je najlepiej jak to możliwe. Te funkcje to:

  • dostarczenie wykonawcom zadań do wykonania, mając na uwadze ich priorytet,
  • zliczanie czasu wykonania zleconych zadań,
  • pokazanie przeglądu zadań aktualnie wykonywanych zadań w firmie,
  • zapisanie historii realizacji zgłoszonego zadania.

Te funkcjonalności sprawiają, że firma działa sprawniej, pracownicy wiedzą nad czym w danej chwili pracować, a zarządzający są w stanie sprawdzać stan prac zarówno w danej chwili jak i wykonywać bardziej strategiczne analizy procesów wewnątrzfirmowych.

Dodatkowe funkcjonalności

Z czasem stało się jasne, że realizacja podstawowych celów systemu powoduje akumulację danych, które pozwalają na wdrożenie dalszych funkcjonalności, m.in.:

  • rozliczenie godzinowe współpracowników - dzięki zliczaniu kto i co kiedy zrobił możliwe jest szybkie, jednoklikowe rozliczenie np. freelancerów współpracujących z firmą na zasadzie rozliczeń godzinowych.
  • rozliczenie godzinowe klientów - jednym kliknięciem można wygenerować raport z prac, który jest załącznikiem do faktury za wykonane prace (w danym okresie lub w odniesieniu do konkretnego projektu)
  • sprawdzanie dokładności wycen wstępnych - dzięki opcji wpisania wyceny do zadania i późniejszego śledzenia czasu wykonania możliwe jest określenie dokładności

Wdrożenia

Pomimo, iż system w założeniu był systemem do użytku wewnętrznego w firmie Grafinet, okazało się że dzięki prostocie działania oraz uniwersalnym założeniom, jest on przydatny także dla innych firm z innych branży. Od pewnego czasu prowadzimy prace nad wewnętrznymi wdrożeniami wśród wielu naszych współpracowników i wyniki są obiecujące.

Potrzebny Ci prosty system zarządzania zadaniami? Skontaktuj się z nami, a przedstawimy dokładnie możliwości systemu oraz warunki jego wdrożenia.

...