Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii by strona działała prawidłowo oraz w celach statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Poznaj rozwiązania GRAFINET

Systemy IT oraz outsouricng
Dostosowane do potrzeb Klientów
20-letnie doświadczenie
GRAFINET web solutions - Agencja InteraktywnaSubskrypcjaMapa serwisu
Megabajt Sp. z o.o - Serwis korporacyjny i platforma sprzedaży B2B

Megabajt Sp. z o.o

Serwis korporacyjny i platforma sprzedaży B2B
www.megabajt.com.pl

Branża:

dystrybucja sprzętu komputerowego

Cele projektu:

  • Stworzenie internetowego wizerunku firmy
  • Zbudowanie internetowej platformy sprzedaży dla partnerów biznesowych
  • Zbudowanie serwisu korporacyjnego wraz z systemem zarządzania treścią
  • Zbudowanie serwisu dla poszczególnych marek
  • Integracja z systemami F-K i magazynowymi
Megabajt Sp. z o.o. jest jednym z największych dystrybutorów akcesoriów komputerowych na polskim rynku. Firma posiada oddziały w największych miastach Polski, a także eksportuje do 6 krajów. Partnerami w dystrybucji między innymi są: Epson, Brother, Verbatim, TDK. Firma posiada również własne marki: Tracer, A4Tech Evolution, Supratec (nośniki danych) oraz Seven (okablowanie).
 
Firma posiada własny serwis, lecz jego funkcjonalność nie pozwala na prowadzenie sprzedaży internetowej oraz integracji z systemami firmowymi. Dodatkowo potrzeby informacyjne poszczególnych marek wskazują konieczność posiadania własnych, jednakże zintegrowanych z systemem centralnym, serwisów internetowych. Wdrożenie tych rozwiązań ma wspomóc działanie Działu Handlowego i Działu Serwisu, które mogą w ten sposób zautomatyzować niektóre z istotnych procesów biznesowych.
 
Nowy serwis korporacyjny wraz z platformą sprzedaży i serwisami marek stanowi zintegrowane rozwiązanie umożliwiające prowadzenie handlu elektronicznego. Systemy zarządzania treścią zapewniają mechanizmy: zarządzania prezentacją produktów (wraz z systemem parametryzacji), zarządzanie partnerami biznesowymi oraz integrację z systemami wewnątrzfirmowymi. Dodatkowo analogiczne mechanizmy zastosowano w serwisach poszczególnych marek i połączono jest z serwisem głównym firmy Megabajt.
...